26 maja 2022
2019/2020
LEKCJE OTWARTE I POKAZOWE
L.p. |
Umiejętności metodyczne i dydaktyczne do zaprezentowania |
Imię i nazwisko prowadzącego nauczyciela |
klasa |
Przedmiot |
Termin |
Obserwatorzy |
1. |
Wykorzystanie metody aktywizującej, praca w grupach, pobudzanie logicznego myślenia. |
Magdalena Szablewska |
1a |
edukacja wczesnoszkolna |
grudzień 2019 |
rodzice, nauczyciele |
2. |
Metoda aktywizująca: -gry dydaktyczne. Zastosowanie TIK w zakresie kodowania. |
Beata Owczarska |
2a |
edukacja wczesnoszkolna |
listopad 2019 |
rodzice, nauczyciele |
3. |
„Święta w różnych krajach Europy”- korzystanie przez uczniów z różnych źródeł wiedzy (m. in. z technologii informacyjnej), dyskusja, metaplan, samodzielne redagowanie i zapis zdań, użycie skrótów i wielkich liter, rozpoznawanie drzew iglastych. |
Zofia Szydłowska |
2b |
edukacja wczesnoszkolna |
grudzień |
rodzice, nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej oraz specjaliści |
4. |
Dział las Np. tematy: Dary lasu lub Leśną ścieżką -uczeń opowiada o wyglądzie lasu -zna warstwy lasu -rozróżnia wybrane gatunki drzew, krzewów i grzybów -pamięta o ochronie lasów/przyrody ożywionej |
Ewa Jagodzińska-Wiatrowska |
3a |
edukacja wczesnoszkolna |
Ok.10 października |
rodzice i chętni nauczyciele |
5. |
- wykorzystanie technologii komputerowych, - metody problemowe i aktywizujące |
Bernadeta Bieczyńska |
3b |
edukacja wczesnoszkolna |
listopad/grudzień |
rodzice i nauczyciele |
6. |
Ja i rodzina – opowiadamy o sobie i swoich najbliższych. Umiejętność wypowiedzi ustnej, indywidualizacja pracy. |
Klaudia Galusik |
7a |
język niemiecki |
styczeń 2020 (dokładny termin zajęć zostanie podany poprzez i –dziennik tydzień przed zajęciami) |
rodzice |
7. |
Doskonalenie umiejętności podań i chwytów w miejscu i biegu. |
Lidia Walczak |
5a/5b |
Wychowanie fizyczne |
7 listopad |
Nauczyciele |
8. |
Kształtowanie umiejętności analizy i interpretacji historycznej. |
Marek Ryba |
8a |
historia |
II połowa listopada 2019r. |
nauczyciele |
9. |
Kształtowanie umiejętności pracy z tekstem źródłowym oraz analizy i interpretacji historycznej. |
Marek Ryba |
8a |
historia |
II połowa listopada 2019 r. |
rodzice |
10. |
Kształcenie umiejętności interpretacyjnych; praca z tekstem
|
Kamila Humerska |
5b |
j. polski |
IX/X |
nauczyciele |
11. |
Kształcenie umiejętności językowych, praca w grupach; |
Kamila Humerska |
7a |
j. polski |
X/XI |
nauczyciele |
12. |
Cudzożywność. Umiejętność obserwacji różnych sposobów odżywiania się organizmów. Analiza schematu sposobów odżywiania się organizmów. Wykonywanie mapy mentalnej sposobów odżywiania się organizmów. Wykorzystanie podręcznika i technik multimedialnych. |
Elżbieta Ratajczak |
Va |
Biologia |
Listopad 2019r. |
Rodzice nauczyciele |
PRZEDSZKOLE
L.p. |
Umiejętności metodyczne i dydaktyczne do zaprezentowania |
Imię i nazwisko prowadzącego nauczyciela |
Grupa |
Przedmiot |
Termin |
Obserwatorzy |
1. |
„Zimowy świat” zajęcia plastyczno – ruchowo- muzyczne, |
Alicja Kolasińska |
5-6 latki |
edukacja przedszkolna |
styczeń |
opiekun stażu rodzice |
2. |
Warsztaty dla rodziców- współpraca z rodzicami |
Alicja Kolasińska |
5-6 latki |
edukacja przedszkolna |
listopad |
opiekun stażu rodzice |
3. |
Temat: Roztańczony bałwanek metody: czynne, słowne, oglądowe, zabawy: w kręgu i rytmiczne, elementy pedagogiki zabawy (chusta animacyjna) cele: rozwijanie mowy, rozwijanie umiejętności wokalnych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania. |
Justyna Konopczyńska |
Grupa Biedronki |
edukacja przedszkolna |
Grudzień, tydzień 2 |
Rodzice nauczyciele |